2016年2月24日 星期三

Hyatt Regency Hotel Grand Ballroom - Yellow and Grey Paper Rosettes

早幾日分享了一些Paper Rosettes 的背景板,好多新人問我地有沒其他款式,我地今次就分享Candy Corner,好多時Candy Corner 都是用所刷去Present,不過我地今次用Paper Rosettes去Present一來不須0甘悶,二來配合番成個主題,會有一定新鮮感。另外亦可加強手作味道。減少一些機械式佈置。 想有一個0甘靚,快些來找我地啦!

想有一個0甘爆的Backdrop,來找我地傾下啦!
Tel:36925332
E-mail:mydear@hotmail.com.hk
www.mydearfloral.com


Yesterday we have shared the Paper Rosettes backdrop. Many customer ask do we have other style. As a result, we share the Paper Rosettes Candy Corner. What do you think?

Let call us if you like our work.

Tel:36925332
E-mail:mydear@hotmail.com.hk
www.mydearfloral.com

沒有留言:

張貼留言